מדריכים איך לפתור קובייה הונגרית

כאן תוכלו לראות ולגשת לכל המדריכים שקיימים באתר בצורה נוחה וקלה -

כל הזמן נוספים עוד מדריכים ללימוד של סוגי קוביות שונים אז אל תשכחו להירשם לערוץ היוטיוב וללחוץ על הפעמון כדי להישאר מעודכנים!


מדריך איך לפתור קוביה הונגרית 3X3

מדריך איך לפתור קוביה הונגרית 2X2

מדריך איך לפתור פירמינקס / קובייה הונגרית משולשת
 

מדריך איך לפתור קובייה הונגרית 4X4

מדריך איך לפתור סקיוב (Skewb)
 

איך לפתור מגהמינקס (Megaminx)
לחצו כאן למעבר לערוץ היוטיוב

לשיעורי קובייה הונגרית אונליין דרך הזום או באופן פרונטלי - איך לפתור את הקוביה ההונגרית וקוביות אחרות בקלות ואיך להשתפר בזמני הפתירה צרו קשר עוד היום!

0525549012 - ים

לעשות את זה נכון: מדריך לפתרון קובייה הונגרית

פתרון של קוביה הונגרית לעיתים עשוי להיראות מורכב ואפילו חסר היגיון. אבל בפועל, הדבר נעשה באמצעות שילוב של טכניקות סיבוב הגיוניות לפתירת השלבים הראשונים של הקוביה. לאחר מכן מתבצעות פעולות קבועות הנקראות אלגוריתמים, ולבסוף פותרים את השלבים האחרונים בקוביה.
כדי להצליח לפתור את הקוביה, מומלץ לעקוב אחרי מדריך לקוביה הונגרית, שמדגים את דרך הפתרון שלב אחרי שלב באמצעות סרטון או בשיעורי זום עם מדריך קוביה הונגרית מיומן, שמכיר שיטות שונות וסוגים שונים של קוביות. אפשרות נוספת היא חוג קוביה הונגרית, שכן שיעורי קוביה הונגרית פרונטליים, מעלים באופן משמעותי את רמת המקצועיות של המשתתפים.
מדריך מנוסה יודע להסביר איך לפתור קוביה הונגרית 6X6, 5X5, 4X4 וכמובן קוביה קלאסית 3X3. למתקדמים הוא יכול להדגים גם איך לפתור מגהמינקס, שהיא קוביה מאתגרת במיוחד.

למה כדאי ללמוד עם מדריך לפתירת קובייה הונגרית?

באופן עקרוני, אפשר ללמוד לבד איך פותרים קוביה הונגרית, אך זה עלול להיות תהליך ארוך ומתסכל. לכן מומלץ לחפש הוראות לקוביה הונגרית, רצוי כאלה שמוצגות בסרטוני וידאו ברורים.
הנה כמה סיבות לכך שמומלץ ללמוד מסרטונים של מדריך לפתרון קוביה הונגרית:
• מדריך יכול לפשט את הטכניקה בה פותרים את הקוביה ולהסביר את ההיגיון שמאחוריה, דבר החשוב במיוחד למתחילים.
• מתקדמים יכולים להכיר את טכניקת הפתירה המתקדמת, לפתור את הקוביה במהירות רבה יותר ולהגדיל את מגוון הקוביות שהם פותרים.
• הכלים שלומדים בשלבים הראשונים עם מדריך או בעזרת סרטונים, מאפשרים גם להמשיך ולהתפתח באופן עצמאי.
מומלץ להתחיל בשיטה ההתחלתית ולהתקדם בהדרגה. חשוב לתרגל באופן קבוע ולהתאזר בסבלנות, בסופו של דבר פתירת הקוביה ההונגרית היא לא "לגאונים בלבד" – כ-ו-ל-ם יכולים להצליח!

קיובינג ישראל – מדריך לפתירת קוביה הונגרית

בין אם אתם שחקנים מתחילים ובין אם בעלי ניסיון, אנחנו ב"קיובינג ישראל" מציעים לכם מדריכים מצולמים ומקצועיים לפתרון של קוביות הונגריות מסוגים שונים. המדריך המיומן ים מוכתר, מלמד באופן ברור ושיטתי איך לפתור כל קוביה. הצפייה בסרטונים תאפשר לכם לעקוב אחרי ההסברים שלב אחרי שלב, ולקבל כלים שיעזרו לכם לפתור כל קוביה. אתם מוזמנים לצפות בהם כאן באתר.