חוגים וסדנאות קוביה הונגרית

חוג קוביה הונגרית

חוג קוביה הונגרית למתחילים ולמתקדמים - שיעורים פרטיים אונליין בזום / פרונטלי
ילדכם תמיד חלם לדעת לפתור את הקוביה ההונגרית בזמני שיא כמו מקצוען? או שאתה כבר יודע לפתור את הקוביה ורוצה להשתפר לזמני פתירה הרבה יותר מהירים?
חוג קוביה הונגרית זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

חוג קוביה הונגרית למתחילים

בואו ללמוד לפתור את הקוביה ההונגרית עם מומחה הקוביות ים מוכתר, מעביר סדנאות קוביה הונגרית, מורה ובעל ניסיון בלימוד 50 תלמידים ויותר. בסדנאות נלמד את רזי הקובייה ההונגרית, נבין איך לפתור את הקוביה ההונגרית ואיך להגיע לזמני שיא של 15-20 שניות לפתירה ופחות!

בשיעורים נלמד איך לפתור את הקוביה ההונגרית מאפס מכל מצב שבו תהיה, נלמד את השלבים של הפתירה ואיך לבצע ולהבין כל אחד מהם, נלמד לחשוב מחוץ לקופסא ולהגיע לפתרונות בדרכים יעילות ומגניבות שלא חשבתם עליהן! לאחר לימוד מוצלח של היסודות והצלחה בפתרון הקובייה ההונגרית הקלאסית, נוכל להמשיך גם ללימוד של פתרון קוביות בצורות וגדלים השונים  כמו: 4 על 4, פירמינקס, מגהמינקס, ועוד. חשוב לציין כי ההתקדמות נעשית על פי רצון התלמיד ובהתאם ליכולות ולדרישות שלו.

איך קשור אלגוריתם לקובייה הונגרית?

אנו שמים דגש על לימוד מקיף ושלם, ולכן חשוב לנו לספק רקע המהווה בסיס להבנה עמוקה של פתרון הקובייה, מה שבעתיד מתרגם למציאת פתרונות מהירים וקלים יותר. האלגוריתם הוא מושג המקושר בדרך כלל לתחום המחשבים והתוכנה, אך מסתבר כי הוא רלוונטי גם לתחום פתרון הקובייה ההונגרית. בקורס שלנו נלמד טכניקות מיוחדות ומעניינות, נסביר בדיוק מה זה אלגוריתם, איך לקרוא אותו, ואיך הוא עוזר לנו לפתור את הקובייה ההונגרית במהירות.

בנוסף הכנו לכם עוד המון המון ידע רלוונטי שמועבר בצורה חווייתית, כיפית ומגניבה!

קוביה הונגרית לימוד אונליין

על מנת לאפשר לכם ליהנות משיעורי הקובייה ההונגרית מבלי הצורך לצאת מהבית, פיתחנו שירות מיוחד של שיעורים מקוונים. השיעורים מתבצעים במקצועיות רבה ומועברים על ידי מורה מוסמך ומיומן אשר עובר איתכם על כל שלבי הבסיס, דרך לימוד היסודות ועד לפתרון הקובייה ולשיפור הזמנים. כל שעליכם לעשות הוא להתארגן על קובייה ולהכין את הידיים. 

עדיין אין לכם קובייה?

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של קוביות הונגריות ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר. בין היתר תוכלו למצוא:
  • קוביות 3 על 3
  • קוביות 4 על 4
  • קוביות 5 על 5
  • קוביית מראה
  • מגמינקס
  • פירמינקס
  • קוביה מסובבת
  • כדור הקסם
  • קוביית לגו
  • ועוד
    כל אחת ואחת מהקוביות שנמכרות באתר שלנו נבחרה בקפידה ונבחנה לעומק על מנת לוודא כי היא אכן עומדת בסטנדרט האיכות הגבוה אותו אנו רוצים להעניק לכם. הקוביות זמינות באתר לרכישה מקוונת נוחה ומהירה. באתר תהנו מ: קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות ידידותית, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית או עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם.

    אז למה אתם מחכים?

    אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת התלמידים המרוצים שלנו, נעשה את הכל על מנת להעביר לכם את כל הידע שלנו בצורה מותאמת, איכותית, מקצועית וחווייתית. לתיאום שיעור צרו קשר - 052-5549012 - ים

    נתראה!